dimecres, 18 de març del 2020

LECTURA

LA LECTURA:

EINA PRINCIPAL PER COMBATRE L'AVORRIMENT, FOMENTAR LA CREATIVITAT I L'ENGINY I...MIL AVANTATGES MÉS!!!

M'agradaria saber com portem el tema de fer una estona de lectura diària...
Anem a compartir algunes lectures que estiguem fent aquests dies. Heu de triar un llibre que tingueu per casa i:

- Indicar títol.
- Un petit resum de l'argument.
- Feu una recomanació: el recomano perquè és de riure, interessant o...pot ser no us ha agradat i no el recomaneu.


Pot ser en qualsevol llengua: castellà, català, romanés, portugués...

Podeu enviar-ho fent un comentari al mateix bloc, així podem anar intercanviant opinions sobre un mateix llibre. Pot ser alguns coincidim amb el mateix llibre de lectura.
No cal que sigui una novel·la, pot ser qualsevol llibre: novel·la, ciències... 

3 comentaris:

  1. Hola yo recomiendo el gran secreto del reino de la fantasía undécimo porque es muy chulo me parece un libro bueno para nuestra edad (spoiler)
    ¿sabes que es un secreto? es un tesoro es un tesoro que se guarda en el corazon i se cuenta sola mente a los mejores amigos.¡Entre hadas,brujas y minidragones, descubrimos juntos el mayor secreto de la fantasia!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per la teva recomanació!
    Jo vaig a començar La maldición de Tutankamon de "El club de los sabuesos", sóc molt lectora de novel·la històrica i aquest em sembla que pot ser interessant.
    Ànim i aneu fent recomanacions.

    ResponElimina
  3. JO RECOMANO EL LLIBRE DE (EN EL REINO DE LA FANTASÍA) (GERONIMO STILTON) VA D'AVENTURES, ÉS MOLT DIVERTIT I MOLT ENTRETENGUT.

    ResponElimina